Nazim Othman


image

image

Tetibe rase nak tulis sal mamat hensem plus ada style korean bak kata beautifulnara hehe

Sebenarnye xdela banyak sangat info sal mamat nie. Saya da google mcam2 tapi sume cam x banyak hehe. So andai kata anda nak kenal die nie, joinla fanclub die kt facebook (Nazim Othman FC) atau follow twitter die (@NazimOthman) hehe

Macam mane saya boleh kenal die ek? Entah. X ingat dari drama or telemovie mane, tapi die banyak jugakla dapat watak sebagai teraju utama ataupun sampingan.

Mule² suke sebab akak cakap suke lakonan die (mungkin sebab ensem hehe) pastu die nie mirip sangat ngan sorang member from INFINITE iaitu Myungsoo/L (kat bawah nie saya sertakan gambar perbandingan dorg nie) hehe. Pastu bila lame² tengok, semakin minat ngan lakonan die yang hebat tu. Boleh dikatakn die nie menjiwai watak la.

Antara drama yang dilakonkan mamat nie (yang tengah ditayangkan) adalah Trilogi Cinta TV1, Impian Raya Emelyn TV9 & Jamilah, I Love You kat Astro Ria. So harap anda sume bole tengok dan bagi komen ngan lakonan die.

Walaupun kadang² saya memang suke tengok muke die jer tapi saya still xleh nafikan lakonan mantap die. Semoga Nazim Othman dapat bertahan di bidang lakonan di Malaysia nie. Amin~~~

P/s: Die pun ade menyanyikan OST tuk drama Begitukah Cinta yang ditayangkan sekitar Mac 2011 bertajuk Cinta huhu hebatkn?? Tapi saya x berkesempatan ag nak tonton drama nie sebab time tu saya busy ngan praktikal. InsyaAllah sebagai peminat die, saya akan tengok gak satu hari nanti =)

2 Comments (+add yours?)

  1. Nurul Amiza Salleh (@NuMi3a)
    Aug 16, 2011 @ 01:59:00

    puas ak dok pk citer ape yg die brlakon dulu n pernah terminat tgk muke die waktu 1st time tgk die berlakon,.rupenyer awan dania,.hehe

    Reply

Leave a Reply

what we have in 365 days

tweet2day

  • forever feeling guilty dekat husband sebab tak nak pindah 😅 but what can i do? i don't wanna leave Malacca yet 2 hours ago
  • bila husband dah pandai mengusik 😏 sakan ye dia 6 hours ago
  • somehow this article reminds me of husband ❤️ https://t.co/wn1wlTxBB1 1 day ago
  • sooyoon paling handsome dalam squad dia 😍 1 day ago
  • and sooyoon looks super cute dekat ig soohwan! 😍❤️😍 1 day ago
